Saturday, March 10, 2012

zainul arif

babe!
tiada org penah rasa apa awk rasa and apa saya rasa untuk diri awak , rasa sayang itu hanya kita saja rasa . sy mintak maaf syg sebab tak pernah perasan yg awk wujud dalam hidup saya. saya bodoh pandang org lain yg x syg saya,  setiap kali sy sedih awk yg bahagiakan. setiap kali sy ketawa awk selau akan buat sy extra ketawa. baby i nothing without you. kau lah yg terakhir dalam hidup saya. 

I think I love you
But it must be so, cause I miss you
Without you, 
I cannot do anything, 
And you are always on my mind, 


you to sweet to me . awk terima sy punye kekurangan , jage hati saya . kadang-kadang saya rasa saya tak layak untuk awk . but saya rasa nie takdir kite . saya ingat awk pernah mara saya pasal saya tak nak pakai blckberry , awk ckp 'bb nie lah pertemuan papa jumpe dgn mama' :)

sayang u pun awsome tahu . pertama sy jumpe awk sy dah dpt rasa yg kite mesti akan bersama . tak kesah lah awk nie kwan kepada ex saya. just only you mama ada :*

papa i going crazy . n i dont know what to do
i just love you n love you . setiap hari cakap. n saya tak akan pernah penat untuk ckp yg saya sayang awk zainul arif .
 you just only one

SUKA? tekan lahh LIKE !